11 Nisan 2012 Çarşamba

Ozan Akbaba Roportajının Bilinmeyenleri wuuuuuuwww

    Magazin Bulvarı’ yla köşe yazılarım konusunda ok leştikten sonra sitede ki ropörtaj bölümünü de benim yapabileceğimi söyledim. Kamil Bey sağolsun beni geri çevirmedi veeee ilk ropörtajımı arkadaşım Ozan Akbaba’yla yapmayı tercih ettim.
    Ozan da sağ olsun çok hastaydı aslında ama yine de beni kırmadı. Taksim de buluştuk. İnsanın arkadaşıyla röportaj yapması da vallahi bir başka rahatlık. Ha tanımadığıyla nasıl Seçil derseniz , onu henüz ben de bilemiyorum. İlerleyen günlerde size bundan da bahsederim
    İstiklal’de Ozan’la buluştuk. Oradan da O’nun bildiği ve sık sık gittiği belli olan ( çünkü garsonundan oturanına herkes Ozan’ı tanıyordu) Sadri Alışık sokağın oralarda bir yere gittik. Ama neresi olduğunu tam çıkartıp ta size tarif edebilmem mümkün değil.  Ozan zaten dünya iyisi ve tepeden tırnağa üzerinden mütevazilik akan birisi olduğu için, oradaki herkesle kanka olması beni hiç şaşırtmadı. Açıkçası ben soruları hazırlayıp bir profesyonel gibi gitmedim. Zaten bir profesyonel de değilim ama ilk sorumdan sonra, aklıma merak edilebilecek olan bütün sorular patır patır geldi, e hal böyle olunca da güle oynaya sohbet etmiş olduk aslında.  Sormak istediklerimi sorduktan sonra profesyonellerin nasıl röportaj yaptıkları konusunda Ozan’dan tüyoları da aldım. Sıra geldi fotoğraf çekimine; makinem yok, e fotoğrafçımla da gitmedim ( öyle bir fotoğrafçı yok çünkü ) kaldık benim bb’ye. Orada ki kızdan rica ettik, bi kaç fotoğrafımızı çekti. Allahım bu kadar mı tuhaf çıkılır, Ozan hasta olmasına rağmen adam her foto da iyi çıkıyor, benimse saçlarımda bir anormallik, bir şekilsizlik, yüzümde her seferinde tuhaf tuhaf ifadeler. Ama ahtım olsun bir daha röportaja gidersem saçımdan fönümü eksik etmicem. Acemilik oldu işte, daha da fönsüz röportaj yapmam.
    Aşağıda Ozan la ilgili bir youtube linki var, geri kalan her şey iseee www.magazinbulvari.com da hem de yarın  J
http://www.youtube.com/watch?v=XTi7SyeOhmA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder