17 Haziran 2012 Pazar

Yaz Günü Yaz Günü Nezle Olmak


Yazın nezle olunur mu demeyin, bal gibi olunuyormuş. Sadece olmakla kalmayıp, öldürmeyerek süründürme özelliğine de sahip.

Geçen hafta Kuzguncuğa gittik. Güneşin kaynadığı saatlerde gezdik dolaştık eylendik üzerine de buzzlar gibi karamelli dondurmamı yedim. Evet geldiğimde atıldım gittim. Birkaç günüm “grip oluyorum, yok yok olmuyorum geçti, yok hayır galiba oluyorum, yok atlattım” diyip, kendimi dinlemekle geçtikten sonra, tam geçtiğine inanıyordum ki kader ağlarını o tekne partisinde ördü.

Geçen cumartesi Taze Fikir’in 7. Yılı şerefine düzenlediği tekne partisindeydim. Türkiye’nin en iyi ajanslarından birisi. Zaten olmamasının imkanı yok, abartmıyorum oradaki herkes 7/20 falan çalışıyor. Çalışanlardan birisi “evliyim ama burada çalıştığımdan beri eşimle sevgili olduk” diyerek çalışma durumlarını gayet güzel özetledi. Durum böyle olunca da haliyle en iyi reklam ajanslarından biri olması normal.Sim de orada çalışıyor. Genel anlamda herkesin eğlendiği çok güzel bir geceydi. Patronlarını tebrik ediyorum. Her ay yapsın böyle bir etkinlik. Ben de Sim’in misafiri olarak gelirim, bana uyar. Motivasyon şart.

Konu nereden nereye geldi. İşte o tekne partisinde yediğim rüzgarla, benden gitti gidiyor sonunda dediğim grip, anında bir u dönüşüyle geldi, yerleşti. Sabah uyandığımda sesim, benim sesim değil gibiydi, o ses gitmiş yerine gelen ses yer yer Bülent Ersoy, yer yer Mustafa Keser diyeyim siz nasıl bir şeyden bahsettiğimi hayal edin. Arada bir de çatallaşan sesten çıkan tiz sesler vardı ki, onlara uygun isim bile bulamadım. Ne illet bir şeymiş yaz gribi. Kış hastalığı kışın olsun. Çekilecek şey değil. Millet havuzda, orada burada yüzerken ben bu günümü burnumu silerek, öksürerek, iced latte lere, iced bilmem nelere bakıp, ada çayı, sıcak ballı süt ve bunların saz arkadaşlarını içerek geçirdim. Bir de bu sıcakta üşüyorsun, üşümekle kalmayıp “terlesemde iyileşsem” diyorsun ya, bu ne yaman çelişki dedirtiyor. Ama şu an bir She-ra havasındayım. İlaçlarımı içtim, sıcak ne bulduysam içtim ve She-ra edasıyla kılıcımı gökyüzüne doğru kaldırıp “seni yeneceeeeemmmm nezle” diyorum.

PS: Ben hasta miraç yatarken bana havuzdan resim çekerek yollayan Kem, zalimsin.Bana da sıra gelecek. Keçileri, domuzları, tavukları, virüslü bütün hayvanları sana özel ayarladım, haberin yok. Bunlar iyi günlerin, tadını çıkar.

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun Buarada sen hasta olmak icin elinden geleni yapmissin ve sonunda basarmissin ki hasta olmasan entetesann olurdu :)

    YanıtlaSil