25 Aralık 2012 Salı

Lori Design'la İlk Yılbaşı Partisi

Bayılıyorum kokteyllere. Efendim ayakta blushımı yudumlarken, kanepeler gelsin gitsin. Yeni insanlarla tanışayım. Tam benlik işler vallahi. Bir de alakasız olacak ama şu an yazarken aklıma geldi. Emrah’ın Kokteyl isimli bir filmi vardı bir zamanlar. En aktif dönemlerindeydi o zamanlar Emrah abimiz. Barmen Emrah. Hey gidi hey. Neyse bu konuyu başka bir blog yazısında irdelemeye karar verdim şu an. 
Konumuz açılış kokteylleri ve davetler.  Müslüm Gürses’in her dediğini onaylayan Katrine yenge gibi bir moda giriyorum ben bu davetlerde. “Şu ne kadar hoşmuş” diyorlar, bende ki cevap “hı hı evet”, “aaa, bu supermiş” ben “hı hıı gerçekten evet.” Her şeyi beğenesim geliyor. Geçen cumartesi de Lori’nin yeni koleksiyonunu tanıttığı yeni yıl kokteylindeydim. Sim’in bana gösterdiği her şeyi tereddütsüz beğendim. Beğenilmeyecek gibi de değildi. Hatta katalog falan aldım çıkarken, evde tekrar bakayım dedim, alkolün etkisiyle de her şeyi beğenmiş olabilirim. Sonra evde alkolsüz sağlam kafayla inceledim, gerçekten 2013 sezonu Lori Design tasarımları bir harika.
Lori’nin tasarımlarını genel anlamda zaten beğeniyordum. Bunun sebebi tasarımlarında abanoz ağacı ile altını ve pırlantayı birleştirmesi. Abanoz ağacı, yüzyıllardır bereket getirdiğine inanılan uğurlu ve mistik bir ağaç. Böyle anlam yüklü bir şeyi üzerinde taşımanın keyfi de haliyle bir başka hissettiriyor insanı. 2013 koleksiyonunda ise, baby serisine bayıldım bayıldım. Minik kız çocukları için tasarlanmış minik altın patik kolyeler, altın keseler vardı. Utanmasam alır kendim takarım, o derece güzeller. “Marine for men” koleksiyonu da erkekler için düşünülmüş. Adından da anlaşılacağı gibi marine ağırlıklı. “Love Collection” sevgililere özel, pırlanta ağırlıklı ışıl ışıl bir koleksiyon. “sweet moments” ise, benim en beğendiklerimden. Melek kanatlarından ve kelebeklerden oluşuyor. “punto by lori” koleksiyonunda egzotik deri üzerine yapılan altın ve pırlanta çalışmaları var…
Ben birkaç resmi paylaşıyorum. Yeni yıl önü, çoook özel bir hediye almak istiyorum dersen, sana o konuda da fikir vereyim dedim.



 web sitesine bakmak istersen : http://www.lori-design.com/koleksiyon.aspx?id=212

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder