1 Mart 2012 Perşembe

Hürriyet Kırmızı Ödülleri



   Dün akşam Hürriyet Kırmızı Ödüllerindeydim ve tek kelimeyle muhteşem bir geceydi. Tasarımlar harikaydı, jüri nin çoook zorlandığına eminim.


  Peki ben bu geceye nasıl gittim, e Pın sayesinde tabi ki, insanın Hürriyette çalışan bir arkadaşının olması bu tür aktivitelerde sırtının yere gelmemesi demekmiş.

  Gecede  60 ajansın 484 çalışanının hazırladığı 605 reklam 38 ayrı kategorideki Kırmızı ödülü için yarıştı. E bi de bunların dışında "Hürriyet" özel ödülü vardı. Sunucu Derya Durmaz dı, bi ara yanında Fatih Çekirge vardı, gerçekten bunu görmenizi isterdim, Fatih Çekirge nin sahnede ödül alanları beklerken ki dansı muhteşemdi ve herkes ödüllerde sıkılmışken, müthiş bi enerji verdi diyebilirim, bence bi sonraki Kırmızı da O'nu hep sahnede görelim.                     

Büyük ödül kıpkırmızı nın sahibi  CNN Türk için hazırladıkları ilanla DDB&Co. İstanbul oldu. Spiker Obama gerçekten dahiyane bi fikir olmuş. Bunun Sarkozy'le Eyfel Kulesi kombinasyonu da var.

Küçükse bize ters diyerek bütün ödülleri silip süpüren bu çalışma ise Tork iletişime ait. Aldığı ödüller; basında en iyi gündem bağlantılı reklam, juri özel, basında en iyi kurumsal imaj reklamı, basında en iyi içecek reklamı
Veeeeeeee işte bu da benim en sevdiğim oldu. Genç kırmızı ödülü nü alan bu çalışma ise Marmara Üniversitesi İletişim Fakultesi ne ait.                                                                         

Ödül töreninden sonra işin eğlence kısmı başladı ve tamm orada da Enbe Orkestrası bu işi üstlendi ama beni en çok etkileyen dışarıya çıktığımızda kar vardı ve Banvit herkese sucuk ekmekle sıcak şarap ikram ediyordu. Artık bu kış o kadar kar yağdı bi sucuk şarap partisi olmadı da demicem. :)

Ödüllerle ilgili daha ayrıntılı bilgi isterseniz : www.kirmiziodulleri.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder