5 Mart 2012 Pazartesi

İyi Olan Kazansın


      Pazar günü trafik derdi çekmeden, yorulmadan evden çıkıp yapabileceğiniz en güzel aktivite sinemaya gitmek. Ben de kendime göre haftanın filmini seçtim. Gişelerde Fetih'e mi gitsem diye bir an düşünsem de hemen sonra kan ve havada uçan kafalar görebilecek bi modda olmadığıma karar vererek, "iyi olan kazansın" ı yani "this means war" ı tercih ettim.

     
Film 2011 yapımı, kanka olan iki CIA ajanının tesadüfen aynı kızla çıktıklarını öğrenmeleriyle, aralarında ki savaş başlamış oluyor. Oyuncular Tom Hardy, Reese Witherspoon, (bu kadının soyadına da hep gülüyorum, ilginç bi şekilde çenesini çağrıştırıyor :) ) ve Chris Pine
    Bu filme kesinlikle sevgilinizle gidebilirsiniz. Çünkü aksiyonsa aksiyon, aşksa aşk, komediyse komedi diyen bir film olmuş, aksiyon sahneleri alışılagelmişin dışında kesinlikle sıkıcı değil, romantik komedi filmlerinde ki alıştığımız cıvık cıvıklıkta yok, komedi de ise gerçekten bazı sahneler vardı ki son zamanlarda beni bu kadar güldüren bi film izlememiştim. Bana tek hayal kırıklığı yaşatan olay, filmin son sahnelerinde ki klişelerdi, onun dışında tavsiye edermiyim, kesinlikle ederim, 90 dakikalık oldukça eğlenceli bir film :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder