6 Mart 2012 Salı

İndirim Teyze Gibidir, Etiket Yarısı.


    Biliyorum ki hepiniz benim gibi içinizi bayan kıştan artık kurtulmak istiyorsunuz. E haliyle de  indirimlere bakmaktansa yeni sezonun sarılarla pembelerle yeşillerle süslenmiş vitrinlerine bakarak, "şu eteği alsam, altına şurda gördüğüm ayakkabıyı alırım, üstüne geçen yıl aldığım basic i giysem de olur, şimdi eteğin üstüne bişey almadım kendimi tuttum ya, kendimi ödüllendirip şu elbiseyi alayım, ayakkabıyla da super olur" gibi kombinasyonlar yapıp kendinizi onların içinde hayal ediyor olabilirsiniz. Tabi ki yaz hayallerinde hep bronzuz.

    Biliyorum çok güzeller, şimdi son bi kez onlara bakarak indirimlere doğru yol alalım. Çünkü bu kış indirimleri bi acaip oldu. Bence stoklanması gereken yıldızlı üçlü: palto, ayakkabı ve çizme. Bunlar alışverişteki en pahalı parçalar oldukları için düşülen fiyatta ona göre tabi. (Aklın kaldı dimi etekte, boşver o iki ay sonra  % 30 da, ve kesin orda. )

     Bi de, beni çok şaşırtan bi şey var. Benim ayaklarım 37 numara ve indirim zamanlarında ayakkabı mağazaları bana yok çalışır, beğendiğim modellerin 37 numarasını hiç bulamam. Varsa yoksa 35, nadiren 36, az biraz 38, bütün modellerden 39. Ama bu sezon sanki çarklar benim için tersine döndü. Elime alıp baktığım ayakkabı 37. Bu kadar olur diyip yıllardır süren indirimde ayakkabı alamama ezikliğimi çıkardım.       
     
      Şimdi de en dikkat  edilmesi gereken noktaya değinmek istiyorum. İsterse vitrinde % 90 indirim yazsın, asla "in the rim" yazan biyere girmeyin ( böyle bişeyi hiç görmemiş olsaydım keşke ama gördüm) e bu yalnız değil tabi, bunun kardeşi var, o da " in - dream" yazanlar. bunları gördüğünüzde koşarak uzaklaşabilirsiniz. Bir de indirim i vitrin camına yukarıdan aşağıya doğru yazdılarsa, hele bir de yazının yanından kırmızı renklerde aşağıya doğru iki ok işareti görürseniz, o semtten bidaha geçmeseniz yeridir. Bu yerlerden uzak durulmasında fayda var, çünkü hiçbirşey bulamazsınız. Bu kadar emin olmamın sebebi tecrübelerim tabi ki. Bir de -e varan ibaresi kullananlar var ama onları dışlayamam, artık herkes kullanıyor. Sanki sadece % 70 yazsa o cama biz anlamıyoruz.

    Son olarak; başlıkta her ne kadar indirim teyze gibidir, etiket yarısı demiş olsam da, %70 varken ne işin var etiket yarısında diyorum ve indirim candır diyorum.

   İyi alışverişleeer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder