19 Haziran 2012 Salı

Cahide Harikalar Diyarı


Dört dörtlük rüya gibi bir mekandaydım dün akşam. Cahide Harikalar Diyarı. Nasıl isim demeyin, aynen ismi gibi harikalar diyarı. Girişte dev bir mantar ve salıncak var, içeriye girdiğiniz anda da masalın tam ortasına düşüyorsunuz.

Biz biraz erken gitmiştik. İyi ki de erken gitmişiz. Doya doya her yeri inceleme fırsatım oldu. İzzet Çapa daha ne yapabilirdi gerçekten bilemiyorum. İnanılmaz bir dekor, şahane bir atmosfer vardı. Barın üzerinde asılı duran şekerlemeler, dj kabininin tepesindeki ayna, oyuncaklarla süslü avize, boyut boyut, çeşit çeşit kocaman aynalar, duvarlardaki bacak mankenler… bu böyle gidiyor say say bitmez. Personel ve animatörler 100 üzerinden 1500 puanı falan hak ediyorlar. Showları, kostümleri, performansları, birbirleriyle olan uyumları harikaydı.

Bizim gitme sebebimiz Selami Şahindi ama sahne almadan önce animatörlerden birisi şarkı söyledi, ikinci şarkıda bir baktım elinde tepsi rakı dağıtan garson, mikrofonu kapmış ona eşlik ediyor. Beraber harika bir düet yaptılar. Ne cevherler var dedim. İki üç show sonrasında Selami Şahin sahnedeydi. Yıllar önce Denizli de Baron’un açılışında izlemiştim. Belki bir on yıl olmuştur. O kadar eski ama hiç değişmemiş, sahnesi hala yıkılan cinsten. Yine kalbi sızlatan parçalarıyla beni benden aldı.

Bu kadarla kalmadı tabi ki. Soner Sarıkabadayı ve Betül Demir de oradaydı. Onlar da sahneye çıkıp bir iki parça söylediler. iki akşamdır şansıma, olaylar  nar misali gerçekleşiyor. ilhan Şeşen'e gittim bir sürü insan sahneye çıktı. Cahide de yine aynı şekilde Selami Şahin diyerek gittim, iki kişiyi daha sahnede gördüm. Bu arada celebrity birkaç kişi de oradaydı. Hatta birisi çok ünlü bir gay ama oradan bir kızın elini tutarak çıkması, ben de “reklam olsun diye mi gayim diyor acaba bu” dedirtti.

Durumu özetlersem Cahide Harikalar Diyarı’nda bir masalın içinde gibi hissettim kendimi. Etrafta çan çalan tavşandan tutun da, iskambil kağıtlarına, kurbağaya, Alice’in merdivenine kadar her şey mevcuttu. Masalın içinde dans etmek, büyülenmek, kaybolmak isterseniz, kesinlikle gidin. Eşi benzeri olmayan bir yer. Ben hala masalda, dev mantarın altında bunları yazıyormuşum, önümden çanını çala çala tavşan geçiyormuş gibi hissediyorum. Ya da delirdim.




2 yorum:

  1. sevgili seçil,
    henüz yazamadım ama, ben de oradaydım dün gece!
    gelinlerden birinin arkadaşıydım hatta;)
    ilk gidişimdi benim ve çok çok etkilendim!

    YanıtlaSil