21 Ağustos 2012 Salı

Curcuna


Bayramdan önceki cumartesi As la Taksim de buluşmaya karar verdik. Nereye gideceğimiz konusunda iki seçenek vardı. Birisi Nu Teras, diğeri ise Kafe Pi’nin yeni mekanı olan Curcuna. As bana telde, ikisinden birine gideriz dediğinde içimden “Allahım inş Nu Teras’a gideriz, Curcuna’ya gitmeyiz” diyerek sayıklamaya başladım fakat ne oldu? Yolda aradığımda “Seçilcim, tatlım Naz’la Curcuna’ya oturduk, şuradan geçiyorsun, şuradan dönüyorsun” diyerek yolu tarif etti. Çok acı.

Curcuna’ya gitmediğim halde gitmek istemememin en önemli sebebi buranın bir Cafe Pi yapımı olması ve  Cafe Pi’lerin yaş ortalamasının çok düşük olması, e  haliyle aynı müsteri portföyünü orada da göreceğimi düşünmemdi.

Peki ne oldu ? harika bir terasla karşılaştım. Manzara inanılmaz. Dekor da güzeldi, fakat atlı karınca, sandalyelerin değişik olması, masaların değişik olması bana Çapa’nın mekanlarını hatırlattı. Ben gittiğimde sakindi, bir süre sonra kalabalıklaştı ve yaş ortalaması konusunda yanılmamam yüzüme acı bir tokat gibi vurdu. Bir de long island istedik, short bir bardakta geldi. Kırk yıllık long island, shuttan hallice bir bardakta gelince, bi afallama yarattı tabi.

Bunların dışında mekan çok güzel. Üniversiteye gidiyorsanız veya lisedeyseniz, kesinlikle tavsiye ederim. Çok eğlenirsiniz. Müzikler de iyiydi. Fakat işte güçteyseniz, o yıllar geride kaldıysa, akşamüstü gidin, bir şeyler yiyerek manzaranın tadını çıkarın. Daha fazlası bayar. Ha bir de long island istemeyin.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder