10 Şubat 2013 Pazar

Nusr-et Burger

Bur geldiğinden beri bir oradayız bir burada. Hangi saatte nerede olacağım belli değil. Sabah Florya’da kahvaltı yapıp, akşam yemeğinde karşıda bir yerlerde olabiliyorum. Şehir dışından gelen misafirlerin en güzel tarafı bu. Bir süreliğine sıkıştırılmış bir İstanbul programı oluyor. Evli evine, köylü köyüne döndükten sonra ise ben bir süreliğine dinlenmeye çekiliyorum. Tam dinleniyorum ki birileri daha geliyor. Şu an yazarken fark ettim; enteresan bir çarkın içindeymişim yıllardır haberim yokmuş.
Dün de ben sakin bir Nişantaşı günü geçirmeyi düşünürken, Bur birden “Bogaz’a gidelim yaa” diyerek rotamızı belirledi. Sonra Bih Sim Bur ve benden oluşan dört kişilik yıldız ekibimizle kendimizi Bebek’de bulduk. Bir süre orada burada oyalandıktan sonra yemek için Nusret Burger’i seçtik. Ben ilk defa hamburgerini yedim.
Hamburger’e bayılırım. Çok sevmeme rağmen, her yerde yiyemem. Bunun sebebi yedikten sonra, midemde yarattığı ağırlığın 2 gün sürmesi. Öyle rahatsız oluyorum ki, iki gün hiçbir şey yiyemiyorum. Hele o Burger’ın Mc’in burgerlerini yemem söz konusu bile değil. Nusret Burger’e girerken de biraz önyargılıydım. İnşallah yine mide fesatı geçirmem diyerek içeriye girdim.
Tahta masalardan oluşan küçük ama samimi bir dekorasyonu var. Heyecanla Menüye baktık ve baktığımızda topu topu üç çeşit hamburger gördük. Hepimizin tercihi de Lokum Burger oldu. kısa bir süre sonra burgerlerimiz yanında patates cipsiyle geldi. Çok samimi söylüyorum, yediğim en lezzetli burgerdi. Cheddar peyniri, karamelize edilmiş soğan vardı içinde. Ekmeği de normal burger ekmeklerinden farklıydı. Pastane ekmeği gibi, hafif tatlı bir ekmek.
Menüde fiyatlar yazmıyor. Merak edenler için, lokum burger’in fiyatı 25 TL. Normal bir yerde yiyeceğinden daha pahalı ama yedikten sonra inan bana değdiğini düşünüyorsun.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder