13 Mayıs 2013 Pazartesi

Cenk Eren'in Pavyonu'nda Konsomasyondaydık.

Harika bir doğum günü geçirdim. Bana sürpriz parti hazırlayan, üstelik de bunu Cenk Eren’in pavyonunda hazırlayan Bih ve Sim, ikinize de çok teşekkür ederim. Teşekkürlerimi yaptıktan sonra hemen konuya geçmek istiyorum. Lafı uzatamayacağım çünkü sana anlatmak istediğim çok şey var.
Doğum günümde My Pavyon’daydık. Sahnede Oya Aydoğan, Tanyeli ve Cenk Eren vardı. Mekan çok bomba. Pavyon konseptinde döşenmiş. Masalar allı güllü, her yer ayna, sahne bile Türk filmlerinde gördüğüm pavyon sahnelerinin birebiriydi. Köşede oturan ve etrafa bakan bir adam vardı. Burma bıyıklı, ayakkabısının arkasına basan, göbekli, gömleğinin üst düğmeleri açık olan bir tipti. Pavyonlarda ki fedai mi denir artık ne denirse onun gibi bir şeydi sanırım. Özellikle öyle bir adamın oturduğu yerden masaları kesmesi harika düşünülmüş. Kendi aramızda iğrenç pavyon geyikleri de yaptık, yapmadık değil. Şimdi buraya yazsam “bunlara mı gülüyorsunuz” dersin, o yüzden yazmıyorum. Servis iyiydi. Mezeler lezzetliydi. Sıcak ızgara süperdi ama tatlı yoktu. Biz doğum günü masası olduğumuz için, tatlı eksikliği yaşamadık.
Geçiyorum programa. Önce o harika mavi elbisesiyle Oya Aydoğan sahnedeydi Neşeli Günler filminde, abla rolündeki masum yüzü hala aynı. Sahnesi çok eğlenceli ve yemin ederim TV’de gördüğünden çok çok çok daha zayıf. Sahnedeyken bir ara birisine teşekkür ederek, Maksim’den beri tanıdığını söyledi. Biz hemen gözlerimizi çevirerek adama gıpta ile baktık. Nasıl bir gece hayatı duayeniyse artık, yıllardır bırakmamış adam. Programdan sonra, Oya Aydoğan’la görüşme imkanımız oldu. Konuşurken, Oya Hanım’ı doğallık ve sempatiklik kraliçesi seçtim. Bu kadar sıfır egolu birisi olduğunu kesinlikle tahmin etmezdim. Nasıl anlatsam sana, böyle konuştukça sarılası falan geliyor insanın. Beni güzelliğiyle ve naifliğiyle kendisine hayran bıraktı.
Arada Tanyeli sahnedeydi. Ben öyle döver gibi dans edenleri sevmiyorum. Erkek dans ediyormuş gibi geliyor bana. Tanyeli ise el ve kol hareketlerini yüzünde ki mimiklerle öyle zarif, öyle kadınsı birleştiriyordu ki, masada ki bütün kızlar, ertesi gün evde mimik çalışması yaptık.
Tanyeli’den sonra ise Cenk Eren beyaz gömleğiyle ve harika siyah ceketiyle sahnedeydi. Şarkı söylemeye bir başladı, ben o an zaten ruhumun bir parçasını teslim ettim. “O nasıl bir ses, nasıl bir ışık, sana geliyorum yarabbbiiimmm” diye diye dinledim. Müthiş bir sahnesi ve sesi var. Sahnede duruşu, seyirciyle konuşması, ne bileyim, her şeyiyle inanılmaz beyefendi, müthiş saygılı, üstü başı tertemiz, ak pak. Gülümsediğinde, dünya gülümsemiş gibi bir hisse kapılıyorsun. (son cümlede yazar, gizli hayranlığını belli ediyor) sahnede kaldığı süre içerisinde doymadık, doyamadık kendisine. (yazar bu cümlede tamamen iyi niyetli)
Süper bir doğum günü geçirdim. Son yıllarda ki en iyi, en çok eğlendiğim doğum günümdü. My Pavyon’u tavsiye ediyorum. Fiyatlar uygun, sahneler süper, menü lezzetli. Yalnız kötü bir haberim var; bizim gittiğimiz gece gala yaparak sezonu bitirdiler. Artık seneye kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder