10 Mart 2014 Pazartesi

Sardunya Fındıklı Restaurant

Geçen cumartesi Bb’nin doğum günüydü. Doğum günü kutlamalarını seviyorum. Kişinin kendi yeni yılını kutlaması gibi. Yeni yaş, yeni kararlar, yeni başlangıçlar, içinde “bu yaşımda neler olacak acaba” merakı. Garip bir heyecan hali. Hayatı sıfırlayıp yeniden başlama ayini gibi bir şey doğum günleri.

Biz de Bb’nin bu doğum günü için Sardunya Fındıklı Restaurant’ı seçtik. Kalabalık olmaktansa kendi kendimize olmayı tercih ettik. Öz, Bb, Sim, Cen ve ben. Kemik kadro. Biz oluruz da canlı müzik olmaz mı? Tabi ki en alası olur.

Sahnede Bülent Özdemir ve Hande Dönmez vardı. Biraz Bülent Özdemir’den bahsedeyim. Kendisine “bestelerin efendisi” de deniyor. Bir çok parçanın bestecisi. En çok da Ajda Pekkan ve Sezen Aksu’yla çalışıyor. “kaçak, benim yerime de sev, keskin bıçak, amazon, uslandım artık, sana değer, lale devri,…” gibi gibi bir çok dinlerken kendimizden geçip, paralel dünyaya geçiş yaptığımız parçaların bestecisi. Besteleri bam telinden yapıyor olsa gerek.

Hande Dönmez, harika bir ses. insta’da kısa da olsa söylediği bir Ajda parçasını paylaştım. Bülent Özdemir’le inanılmaz bir akşam yaşattılar bize. Uzun zamandır böyle keyifli, canlı müzik dinlememiştim. Olur da denk gelir, blogumu okurlarsa, buradan ikisine de öpücüklerimi yolluyorum. Muazzamsınız.
Geliyorum Sardunyaya. Boğaza sıfır. Muhteşem bir manzara. Denizle iç içe gibisin. Bu manzara tabi ki iştahını anında çarpı iki yapıyor. Yapsın zaten. Çünkü yemekler taze ve lezzetli. Levrek ve pastırmalı ızgara börek özel tavsiyelerimden. Servis hızlı ve iyi, garsonlar ilgililer. Tek sorunum bizimle ilgilenen garsonun fotoğraf çekmede sıkıntılı olmasıydı. Dekor sade ve güzel. Teflerle yapılan duvar panosu ve darbukalardan yapılan avizeler ayrı bir şıklık katmış.


E bu yer nerede tabi. Fındıklı Kabataş’da. Fiks menü, sınırsız yerli içki, soğuklar, ara sıcak, yemek ve tatlıdan oluşuyor. Kişi başı 180 TL. Rezervasyon numarası: 0212 2491092. Ben çok eğlendim. En kısa zamanda kesin tekrar oradayım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder