20 Mart 2012 Salı

Bahar " Ben Geldiiiiimmmmm " Derse

- Renkli baharlıklar gün yüzüne çıkmaya başlar.

- Herkes üç kilo fazlasını düşünür.

- 23 Nisan için tatil planları yapılmaya başlanır.

- Muhakkak bi mangal muhabbeti döner.

- Trafiğe rağmen, boğaz sizi kendisine çeker.

- Starbucks' ın önünde parkeden motorlar görmeye başlarsınız.

- İçinizde danseden pelikanlar oluşur.

- Facebook' ta ilişki durumları single dan, in a relation ship e dönmeye başlar.

- Dışarıda saatlerce oturursunuz ama havanın serinliği banamısın demez.

- Pencereden sızan sarı parlak ışıkla uyanmaya başlarsınız.

- Herkesde bir bahar temizliği başlar, ruhlar biriktirdiği kırık döküklerden arınır.

- Arkadaşınızı arayıp " As yaa ben çıkarken havanın güzelliğini abartmışım, sen gelirken bana bi şal getiiir " dersiniz

- E, babet mevsimi de haliyle başlar.

- Uyanmak değil de, uyumak bi zor gelir artık.

- Birilerinin düğünü yaklaşır.

- Mus çoraptan ipek çoraba ani bir geçiş olur.

- Duvarları saran rengarenk çiçekler görmeye başlarsınız.

- Bi de Candan Erçetin dinlemek gelir içinizden, " Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum, yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar " paradoksuna " Tabi ki ben böyle olduğum için bahar heheeeyy" diyerek olaya son noktayı koyarsınız.

- İyi baharlaar :)

2 yorum:

  1. Bahar hem bi telas hem bir hazırlık bahar ticklerinde herkesi anlatmıssın :)

    YanıtlaSil
  2. bahar telaşı, temizliği, alışverişi, dıdısı, dıdısı :))

    YanıtlaSil