15 Mart 2012 Perşembe

Bir yer keşfettim: Maxx Depo

   Mecidiyeköy tarafında yaşayıpta Ortaklar caddesini bilmeyen yoktur. Mecidiyeköy' den Ortaklar caddesine girdiğiniz anda tüm o gürültüyü, kalabalığı, telaşı arkanızda bırakıp upuzun sakin caddede yürümeye başlarsınız. Biraz ilerleyince Maxx Depo karşınızda.
Benim gibi retro hastasıysanız tamm size göre bir yer diyebilirim.
İçerisi biraz fazla büyük ve mobilyaların bazıları, yapılan büyük raflarda ard arda dizilmiş, yani aslında tam bir depo mantığıyla yapmışlar. Ben ayakkabılık bakmak için bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine gitmiştim. Hayalimde ki ayakkabılığı bulamadım ( hiçbi yerde bulamıyorum, anladım ki bu konuda benim işimi marangoz çözücek) ama yemek masalarına, sandalyelerine,aynalarına, konsollarına bayıldım da bayıldım. Aklınızda bütün odayı orayla tamamlamak varsa unutun, yani bütün parçaları bulmanız mümkün değil ama evinizi retro ağırlıklı döşediyseniz, bazı parçalarda nokta atışı yapabilirsiniz. Mesela yatağı başka yerden alıp, şifonyeri ordan, gardrobu başka yerden, tuvalet masasını ordan temin edebilirsiniz. Bir de pek bilinmediğinden sanırım gittiğimde çok sakindi, bir ben bir de görevli vardı desem yalan olmaz. Ben beğendiğim bir kaç şeyi paylaştım. Bir şey almadan önce sizin de görmenizde fayda var bence. En azından fikir olur.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder