14 Mart 2012 Çarşamba

Kıvılcım

     Ha başladı, ha başlıyacak, bu hafta değil, sonra ki hafta, nasıl olucak acaba, şöyle mi olur, böyle mi olur derken nihayet "kıvılcım farkındalık geliştirme semineri " Sultanahmet' de denize nazır çok güzel bir otelde başladı.

     Sabah 10.30 gibi başlayıp ( 10 du aslında da biz sim' le yarım saat geç kaldık ) akşam 18 ' e kadar süren ve ilk gün için beni şaşkınlıklar içinde bırakan bir seminer oldu. İlk gündü ama o kadar çok şey öğrendim ki, bunca zaman bu konulara bu kadar cahil ve ilgisiz kalmam ister istemez beni bi "Allahım neler oluyo dünyada, ben böyle cehaletten kör aksak yaşıyorum "düşüncesine itti tabi.

     Seminerde birçok kişi ilk defa tanışıyordu, ama kimsede ilk defa tanışıyoruz havası yoktu. Sanki yıllar önce tanışıyormuşuz ve hadi bi 20 yıl sonra seminerde görüşürüz demişiz. Valla bu oranın havasından mıdır, öğretmenimiz Halit Bey' in aurasından mıdır, yoksa bizde ki garip ruh halinden midir bilemedim. Zaten ben Halit Bey' i de ilk gördüğümde "yıllar önce bir abim vardı da, kaybolup Halit Bey olarak mı çıktı acaba karşıma" demiştim. Neyse, konu bu değil; bunca zaman kuantumla ilgili kitapları okudunuz, araştırmaları yaptınız ve hala yolunda gitmeyen bir şeyler varsa, sizin yöntemlerinizde bir yanlışlık var demektir. Suçu evrene atmayın. Ben yıllardır neler neler yapmışım, şükür yaşıyorum diyorum şimdi.
     Seminerde ki en güzel olaylardan biri Halit Bey' in eşinin konu anlatımlarında benim ve eminim birçok kişinin sormak istediği soruları patır patır sormasıydı, bir diğer olayda oraya gelen sürpriz konuktu. Bu sürpriz konuk Alman, metafizik uzmanı. Bize öyle bir güzellik yaptı ki, burda asla söylemem, büyüsü kaçar. Kısaca çok çok çoook şanslı olduğumuz bir gündü diyebilirim.

   Şimdilik yazımı bitiriyorum, yapmam gereken bazı egzersizler var daa :)) son olarak diyorum ki , saldım altın topu doğaya, atom karıncalar iş başında :)) anlayan anladı :D


PS: Bu konuyla ilgili diğer yazım : " benim müthiş evrensel bioenerji deneyimim "
      Seminerlerle ve ya bioenerjiyle ilgilenirseniz, metafizik uzmanı Halit Çevik tel: 0538 856 54 80
                                                                                                                   e-mail: halit.cevik@gmx.ch

2 yorum:

  1. saldım altın topu doğaya, atom karıncalar iş başında :))bayildim buna:)
    gorusmek uzere 14nisan'da..

    YanıtlaSil
  2. seninki de şiir gibi olmuş fulden :)), cuk oturdu.
    sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil