8 Mart 2012 Perşembe

Galata Muhallebicisi

       

     Nişantaşı'nda, Teşvikiye Caddesi'nde, City's Alışveriş Merkezi'nin kapısına sırtınızı verdiğinizde karşıda sağ yukarıda bulunan ve bana göre dünyanın en güzel muhallebilerini yapan yegane yer.

    
    Girişi biraz enteresan olsada arkaya doğru ilerledikçe sürprizlerle dolu bir mekan olduğunu farkediceksiniz. Bahçesi tek kelimeyle "muhteşem". İdda ediyorum, Nişantaşında böyle bahçesi olan başka bi yer yok. Yeşillikler içinde ve gerçekten de size huzur veren bi dekoru var.
      Gelelim menuyee, öncelikle favorim olan tatlılardan bahsedeyim; İncirli muhallebisini kesinlikle tavsiye ederim ben hastasıyım, pekmezli muhallebisi pek benim damak tadıma hitap etmese de Pın gibi bayıla bayıla yiyen bazı arkadaşlarım var. Bademli muhallebisini ve tavuk göğsünü de tavsiye ediyorum ama onlar ikinci sırada. Sütlü tatlı istemeyenler için de fıstık sarmayla cevizli baklavasını öneriyorum.

    Yemek ve kahvaltı çeşitleri de inanın bana hem gözünüzü hem karnınızı doyuruyor. Birçok malzemeyi çiftliklerinden getirdiklerini ve tamamen organik olduğunun yazılı olduğu bir yazı da gördüm girişte (  bir yerin kalbime gireceği altın yol organik yazısından geçer :))

    Nişantaşındayız, üstelik ürünlerimiz organik, fiyatları biraz abartalım demeyen nadir yerlerden. Porsiyonlar da doyurucu, bahçesi de güzel, çaylar da demleme geliyor, e daha ne olsun. Saatlerce oturabileceğiniz yerlerden biri ;)

  
PS: Akşamüstü giderseniz gün yapan teyzelerle karşılaşma olasılığınız çok yüksek.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder