7 Mart 2012 Çarşamba

Yerçekimsiz Ortamda Yaşasak Saçlar Dökülmezdi

           Eminim ki sizde yıllarca benim gibi üzerinde "saç bakım yağı, saç bakım seti, saç bakım kompleksi, saç bakım ünitesi" yazan birçok ürüne defalarca başvurup yine dökülüyoor yine dökülüyooor diyerek hepsinden vazgeçtiniz.

       Saç dökülmesi ve kırıklar benim de problemimdi. ( -di yazdım farkındaysanız) Bu dökülme sorunsalından yıllarca en çok şikayetçi olan insan da annemin yardımcısı Münire Teyze oldu. "Bu Seçil in saçları her yerde" diye diye kadın yıllarca beni çekiştirdi. Beni ve Münire teyzemi yatıştıracak bazı şeyler buldum tabi.

-Yok aslında çok dökülmüyor da, uzun ya göze fazla batıyo
-Yerçekimsiz ortam olsa dökülmezdi, napim yerçekimine mi karşı gelim
-Bahar geldi ya ondan, baharda herkesin saçı dökülürmüş diye diyeee yıllarca kendimi ve Münire Teyzeyi kandirdim.
    E bahaneler de bi yere kadar tabi. Gözle görülen bi gerçek te var. Durum böyle olunca, annemin yıllardır ısrarla bana söylediği ve benim ısrarla yapmayı reddettiğim formulü paşa paşa uygulamaya başladım. Şimdi sihirli iksirimi paylaşıyorum.              
Malzemeler:
- 1 çay kaşığı karabiber
- 1 yumurta sarısı
- 1 tatlı kaşığı çam terebentinin yağı
- 1 yemek kaşığı buğday yağı
- 1 yemek kaşığı badem yağı 
- 1 yemek kaşığı keten tohumu yağı
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı


PS: 1- Çam terebentini bir tatlı kaşığından fazla koymayın , dökülmeye birebir ama saçları kurutma özelliği de var.
     2- Saçınızın boyuna göre zeytinyağını fazla fazla kullanabilirsiniz.
     3- Bu kürün içine 1 diş sarımsak da konuyormuş ama ben o kokuya dayanamayacağım için hiç    denemedim ama isterseniz siz deneyin. Orjinali sarımsaklı.

Yapılışı: Bunların hepsini bir güzel karıştırıp saçlarınıza masaj yaparak uyguluyorsunuz. En az iki saat saçınızda kalması lazım ve haftada en az bir kere uygulamanız gerekiyor. Yumurta kokmuyor merak etmeyin, sadece çam kokusu kalıyor saçlarınızda, o da kötü bi koku değil zaten.

     Dökülmeyen, kırılmayan, sağlıklı, şampuan reklamlarındaki gibi saçlar diliyorum hepinize. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder