19 Nisan 2012 Perşembe

Ben Zaten Kraliyetten Geliyorum


   Benim zaten önceki hayatımda kraliyet ailesinden olduğumu sanmakla ilgili çoook ciddi kurgularım vardı. 18. Ve 19. Yy  da ki kralların, prenseslerin, prenslerin, düşeslerin, düklerin, lordların olduğu filmleri izlemek en büyük zevkim. Veeee nihayet bu yaz, tüm hevesimi alacam bunlardan.

   Hemen nedenini açıklayayım. Bu yaz hangi vitrine baksam uçuşan etekler, renkli kotlar, tüllü tüllü tshirtler, ipek gömlekler, elbiseler. Vallahi tam benlik oldu bu iş. Bunun neresinde krallık derseniz, e bütün vitrinlerde prenses tasarımları. Bu yy’ın prensesi tabi ki, kabarık etekler sıkışmış korseler giymiyor. Bkz: Cambridge Düşesi Kate. Neyse, ben de durum böyle olunca bu yazımın yıldızlarını seçtim. (şimdilik tabi ki) bir tanesi taaa yıllar öncesinde aldığım bir kere kuzenlerimin birinin ( epey fazlalar ) düğününde giydiğim sarı pileli eteğim. O zaman üzerine şık bişeyler giyerek bu eteği giymiştim. Bilmem kaç yıl önceydi. Düğün de kokteyl olunca, pek de güzel olmuştu ama daha sonra nerede giyicem ben bunu diyerek dolabın bekleme köşesinde yerini aldı, her yaz gelişinde ayy versem mi acaba birilerine desem de, kendisine bir türlü kıyıp da, gözden çıkaramadım. Gel zaman git zaman “Sim’e verim bari, o giyer” diyerek, sözde hediye ettim ammaaa bu yaz her yerin bu pilelilerle dolmasıyla benim eski göz ağrım bir gece herkes uyurken, aniden benim dolabıma yani yuvasına geri döndü. Sim bu durumu tabi ki hala farkında değil, bunu okuyunca farkedicek artık.

   Bir diğeri de görür görmez aldığım ve aldığımdan beri neredeyse üstüme yapışan turuncu kotum. Resimdekiyle aynı renk, vallahi onun fotosunu da çekmiştim ama pek kötü göründü gözüme, fotoyla haksızlık yapmayayım dedim kıymetlime. (şiir gibi oldu J) Zaten her yerde var bunlardan. Ben geçen yaz almadığıma çok pişman oldum, bu yaz fiyatları artık inanılmaz düşmüş, ve güzel görünüyor. Marka da açıklıyayım hadi en ucuzu stradivarius da ki. Ben bu markadan pek haz etmem ama yok parasına falan satıyorlar. Sanırsınız patron çıldırdı, fiyatları düşürdüler. Hatta anneme kaça aldığımı söylediğimde hemen gitti başka bir rengini kendisine almak için ama nafile, belli bir bedene kadar yapmışlar. Neyse üzülmeyin başka bir yerde buldu kendi bedenini.

    Yani bu yaz durumlar böyle, siz de içinizde benim gibi bir prenses olsun, düşes olsun, kraliçe olsun (artık kendinize uyan birini seçin) yaşatıyorsanız. Bu yazı iyi değerlendirin. Maazallah iki yıl sonra tekrar gotik moda olur ( en büyük korkum ) hevesiniz içinizde kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder