4 Nisan 2012 Çarşamba

İstanbul Kitapçısı


   Beyoğlu dergisinde tanıtacağım kitapları bulmak için, tavsiye üzerine buraya gittim. Eski yerlerinde değillermiş, aradim filan bulmak zor oldu, oysa gözümün önündeymiş, İstiklal' de giderken Odakule' yi geçince hemen sağda.

   Büyükşehir Belediyesi' nin Kültür ve Sanat kolu olan Kültür AŞ.' ye ait İstanbul hakkinda yayinlanmiş kitaplarin satiş mekani. Kadiköy vapur iskelesinde de bir şubeleri varmiş ama ben orayi bilmiyorum.

   Buraya gelmeden önce bu kadar çok kaynaği birarada bulabileceğimi hayatta tahmin etmezdim. İstanbul' la ilgili birçok şeyi burada bulabilirsiniz. İstanbul, tarih, müzik, fotoğraf, klasik Türk müziği, eski film cd leri , İstanbul' un semtleri, semtlerin eski halleri, hikayeleri gibi ilgi alanlariniz varsa burasi mabediniz olmaya aday.  Raflarin ve mecmuaların arasinda kaybolabilirsiniz. Fiyatlar oldukça uygundu, ayrica eminim burada bulabileceğiniz bir çok şeyi D&R larda Remzi Kitapevlerinde bulmaniz çok zor, hadi şansiniz vardi buldunuz, bu fiyata bulamazsiniz.

     İstanbul fotoğrafli not defterleri vardi, ben hemen bayilarak iki üç tane aldim. Bir kaç tane de Beyoğluyla ilgili kitap seçtim, önümüzde ki ay dergide okursunuz :)

   İstiklal' e gittiğinizde bi uğrayin bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder