14 Mayıs 2012 Pazartesi

Suada'da Şampiyonluk Maçı


Cumartesi akşamı şampiyonluk maçını Se’lerle izleyeceğimizi düşünüyordum ki, son anda gelen bir telefonla anında bir u dönüşü yaptım vee Suadadaydık. Ben daha önce Suada’ya gitmemiştim. Aylardır Sim’le “bi Suadaya gidemedik” gibi sıkça tekrarladığımız bir replik bile vardı. Galatasaray Adası’na gitmek şampiyonluk maçına nasipmiş. Yine çok şanslıydım. Duruyorum duruyorum dört ayağımın üzerine düşüyorum bazen.

Çok eğlendim. İlk defa koyu bir taraftar gurubuyla bu kadar iç içe maç izledim. İşin tek kötü tarafı aramızda bir FB’li vardı. Küfürlü tezavhuratlarda her ne kadar yaratıcılıktaki zeka ışıltılarına hayran kalsam da, Mur’un öyle boynu bükük duruşu, sesini çıkaramaması beni pek bir üzdü. Tezavhuratlarda bir ara “benim annem de Fenerbahçeli, ananeme küfür ediyorsunuz şu an” diyerek haykırasım geldi.

Bir ara Adnan Polat geldi, hep birlikte GS’a kadeh falan kaldırdık. Öyle eylenmeler, gülmeler, tezavhuratlar derken tam şampiyonluğu ilan edicez, son dakikalar geçmedi. O uzatma dakikalarında öldüm öldüm dirildim. Yahu bitmek bilmedi. Cüneyt Çakır o düdüğü çalana kadar ömrümden bi 10 yıl rahat yedi. Derken maç bitti. Masadakilerin çoğunu tanımıyorum, reklamlardaki gibi tanımadığın insanlara da “heyoo şampiyonuz” diyerek sarılamıyosun. Yani Mur bir FB’li olarak ne durumdaysa ben de sanki o durumdaydım.

Her şeye rağmen maçı orada izlemek büyük keyifti. Hatta Sim’le GS’lı arkadaşlarımızı toplayıp bütün GS maçlarını Suada’da izlemeye karar verdik. En güzel olaylardan birisi de yanımızdan geçen GS’lı teknelerle karşılıklı ıslıklaşmalar, alkışlamalar falandı. Bu arada Gizem Özdilli’de ordaydı. Rahatlıkla söyleyebilirim ki bütün maçı pür dikkat izledi ve sıkı bir GS’lı. Maç bitiminde O’nu ayakta coşarken görünce bana bir cesaret geldi. “Gizem Özdilli bile coştu ya amaaaan” diyerek bir ara dağıtmış olabiliriz.

 Şampiyonluk tadından yenmiyor, sıkı bir FB’li olan annem ve Mur bizi  tebrik etti. Bu durumda bizim için dostluk kazandı. Fair play ruhumdan vazgeçmem.

PS: Maç öncesinde beni arayıp yarım saat telefonda FB’nin kazanacağını anlatarak beynimi yiyen, benimle zorla iddaya giren  FB’li bir arkadaşımın maç sonucunda resmen çamura yatmasını kınıyorum. Yakışıyor mu FB liliğe bu tutum. İddada kazanmak kadar kaybetmekte var, bu tür hareketlerle camiaya leke sürüyorsun, farkında değilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder