11 Haziran 2012 Pazartesi

Efsanenin Muhteşem Jübilesi


Geçen cumartesi de kuzenim Mehmet Oken’in Pamukkale Colassia da ki düğünündeydim. Bir efsane muhteşem bir düğünle jübilesini yaptı o gece. Arkadaşım Burcuyla “vayy, yılların Mehmet’i de evlendi” dedik durduk bütün gece. Pınar’ın  (yani gelinin) gelinliği harikaydı. Son zamanlarda moda olan siyah kuşak yerine füme griyi tercih etmesi çok iyi olmuş. İnanılmaz sempatiktir gelin hanım, 0’nun sempatikliği ve enerjisi bir süre sonra herkese geçti. İkisinin rahatlığını, danslarını, eğlenmelerini gören herkes onlarla birlikte eğlenmeye başladı ve düğün tam bir kutlama havasında oldu. Kimsenin kasılmadığı, herkesin rahat rahat eğlendiği, tam Mehmet abimin istediği gibi geçen muhteşem bir düğündeydim geçen hafta. 

Düğünle ilgili ayrıntılara geçecek olursam; gelinle damadın siyah beyaz fotoğraflarının olduğu bu harika çerçeve tam havuz başına geçiş yolunun başındaydı. Bir nevi hoş geldiniz fotoğrafı gibiydi. İlk defa böyle bir şey gördüğüm için sanırım benim çok hoşuma gitti. 

Havuzun içerisinde bütün gece yüzen bu harika çiçekler de aynı şekilde sıcak bir hava vermiş ortama. Genelde bu yapılan bir şey ama ben yine de bahsetmek istedim. Havuz başı düğünlerinde bomboş havuz pek hoş bir görüntü olmuyor. Tabi düğünün sonunda birileri havuza atılırsa o zaman anlam kazanabilir.

Narlar da ilk defa gördüğüm bir ayrıntıydı. Kesin Pınar düşünmüştür bu nar olayını. Herkesin masasında servis tabaklarının önündeydi. Yılbaşında o kadar nar almak istemiştim ama bir türlü denk gelmemişti. Şans ve uğur getirmesi için düğünde verilmesi harika düşünülmüş. Pınarla Mehmet’e de herkese verdikleri narlar ömür boyu şans getirsin.

Servis peçetelerinde gelinin ve damadın adının olması zaten artık klasikleşmeye başlayan bir ayrıntı. Üzerinde ki anadolu motifleriyle otantik bir havası vardı. Sade olduğu kadar da hoştu. Farklı olan üzerinde mag net olmasıydı. Eve döner dönmez astık dolabımıza. 

Bunların dışında solist Hakan vardı ki, kendisi bizi deli gibi eğlendirdi. Ama o konuyu yarın anlatıcam.




2 yorum:

  1. allah mesut etsın bır yastıkta kocatsın darısı tüm bekarların başına :) aminnn :)

    YanıtlaSil