12 Haziran 2012 Salı

Matti


Dün size bahsettiğim düğünün solisti Hakandı. İzmir’in ve denizli’nin gece hayatını çok iyi bilmesem de, kim nerede çıkıyor çok iyi bilirim. Mesela Kuşadası Heaven’da,  İzmir de Soho da, La Sera da yıllardır kimler çıkar, sene sene sayabilirim. Ege Bölgesi sonuçta, avucumun içi bir nevi. Durum böyle olunca, Mehmet abime “kim sahnede” diye sordum. O da Hakan diyince biraz şaşırdım. Daha önce hiç duymamıştım. Bir süredir İstanbul da olduğum için de, ortamdan kopmama verdim durumu. Memo seçtiyse vardır bildiği dedim sustum.

Dediğim gibi de oldu, Hakan sahneye bir çıktı, pir çıktı. İnanılmaz iyi bir sahnesi var, seçtiği parçalar, geçişleri harikaydı. Klasikleşen düğün parçalarını kısa keserek, herkesin eğlenebileceği parçalara geçmesiyle benden tam not aldı. Sesi de muhteşemdi. Bülent Ersoy la, Tarkan’ın düet yaptığı parçayı, ikisinin de seslerini çıkararak yaptı diyeyim siz nasıl bir şeyden bahsettiğimi anlayın.

Düğünden sonra Matti isimli bir yere geçtik. Denizlililer bilir. Eski Baron, yeni Matti. Sahipleri Hakan İlhan ve Metin Paç. Hakan İlhan benim kankalarım Çağlar ve Burcu çiftinin kuzeni. Daha önceden de Burcu orada Karaca’nın sahne aldığından bahsetmişti. Karaca kim derseniz, size şöyle anlatayım. Denizli’li olup da Karacayı bilmeyen, onunla eğlenmeyen yoktur. Denizliliysen mutlaka en az bir kez Karacayla sabaha kadar eğlenmişsindir. Altın kural gibi bir şey yani. Hatta bir zamanlar Karaca’yı dinlemeye çevre illerden gelirlerdi. Yer bulmak büyük sorundu. O derece. Karaca’nın da Matti de olduğunu duyduğumda “yıllar sonra tekrar Karacayla eğleniyorum, vayyyy” diyerek girdim içeriye.

Veee Karaca sahnedeydi biz girdiğimizde. Bir insan Benjamin Button olur da bu kadar mı olur. Yıllar içerisinde daha da gençleşmiş, sesi daha da oturmuş, daha da eğlendiren coşturan bir Karaca buldum karşımda. Bir süre sonra düğünde ki Hakan da oraya geldi. Kankalarmış meğer. Üçümüz birlikte fotoğraf da çektik ama ben çok kötü çıktığım için, fotoyu eklemedim. Samimiyetle söylüyorum ki çok eğlendim o gece.

Matti de ise dekor değişmiş, sahipleri inanılmaz sıcak kanlı insanlar. Servis şahane. Hatta dikkat ettim, ne istesek birinci dakikasında geldi, ikinci dakika olmadı. Restaurant bölümü de varmış ama ben yemediğim için o konuda yorum yapamıyorum. Yalnız sabah kahvaltısı başarılıydı, her şeyi getirdi adamlar a'dan z'ye. Daha ne olsun.

Yani demek istiyorum ki sabahtan beri, Ege Bölgesinde bir yerlerden bu yazımı okuyorsanız, canlı müzik seviyorsanız, muhakkak gidin, bir gece sabaha kadar hiç sıkılmadan, çok iyi bir servisle, deli gibi eğlenin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder