31 Temmuz 2012 Salı

Turkcell Kuruçeşme Arena Açık Hava Sinema Festivali


 Dün akşam Turkcell Kuruçeşme Arenaya film izlemeye gittim. Nasıl zevkliydi anlatamam. Sağ tarafınızda deniz, sol tarafınızda orman, başınızı kaldırıp baktığınızda yıldızlar, önünüze baktığınızda sinema perdesi. Dünyanın en güzel açık hava sinemasında olduğumu düşündüm. Diğer taraftan, zaten dünyanın en güzel şehrinde olduğumu düşünüyorum. Bu açık hava sinema olayı Turkcell’in hazırladı en başarılı yaz aksiyonlarından biri bence. Stantları da kurmuşlar. Blackberry, Algida, Mudo stantları ilk göze çarpanlar. Tam sinema da eğlence havası. Pop corn a kadar her şey düşünülmüş. Bunun yanında kostümlerin olduğu bir bölüm var, istediğiniz kostümü seçip fotoğraf çektirebiliyorsunuz, içimden bir an “acaba ben de bir kostüm giysem miii” yi geçirdim, geçirmedim değil.

Bu arada kötü haber: Kuruçeşme Arena’yı satmışlar. Kime dersen; boğaz’da her yer otel olsun beynine. Bu yaz gittiniz gittiniz; gidemediniz, seneye yaz otele bakar bakar iç geçirirsiniz. “Buralarda konserler verilirdi, bilemedik kıymetini” diye diye.

Bloger kankam Bek’le birlikte izlediğimiz film “Savages” dı. Oliver Stone filmi. Film fena değildi, aksiyon ve gerilim filmlerinden pek hoşlanmam ama oyuncu kadrosundan mı, açık hava da film izlemenin keyfinden mi  bilmem, hiç sıkılmadan izledim. Gossip girl’ün Serena sı başrol oyuncularından birisi. Gidip gitmemek size kalmış valla, çok net yorumlar yapamıyorum filmle ilgili. Yalnız, yanınızda çoluk çocukla sakın gitmeyin. Bu uyarım net.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder