13 Eylül 2012 Perşembe

Fashion's Night Out


Fashion’s Night Out, büyük bir coşkuyla kutlandı. Ben olayın sadece Nişantaşı boyutundaydım. En baştan başlayarak anlatıyorum. Burada zaten başlı başına problem olan trafik daha da problem oldu. Taksiciler etrafa bakmaktan ilerleyemeyince olay daha da vahimleşti. Kontağı durduran insanlar gördüm.



Çok kalabalıktı, çoook. Mac  yeni bir koleksiyon getirecekti bu gece ama kalabalıktan girip bakmak bile istemedim. Mudo da ise, vitrinde erkek canlı manken vardı ve oldukça iyiydi. Bi ara göz göze geldik, bi kıvılcım oldu ama ben mağazayı geçince bende ki kıvılcım söndü. Chanel, Prada gibi markalarda tabi ki de indirim yoktu. Burunları yere düşse, eğilip almicaklar. Chanel de çantalara baktım baktım, indirim yok ya, sinirlenip çıktım. Napim böyle Fashion's Night Out’u ben dedim. Sonra Louis Vuitton’a bakalım dedik, orada da siyah giyimli, kapının önünde bekleyen, yüzlerine zoraki bir gülümseme takan kızlar ve erkekler ( yaklaşık 5 kişilerdi) “içeride özel bir davet var efendim çok afedersiniz” diyerek bizi almadılar. Gözümden bir damla yaş geldi.

Sonra baktım, olay indirimden çok ikram konseptine dönmüş, “ammaaaaan” dedim. Vallahi şekerim sonrasında blushlar geldi, şampanyalar gitti. Pek neşelendik. Brandroom’da makaron yedik. İkram eden adam 40 saat pastanelerini anlattı da anlattı. Bi de bize yüzde 20 indirim verdi aklınca. “Tamam alıcaz” dedik almadık. İkramları yedik içtik, sezona şööle bi göz attık çıktık.

Bu kadarla kalmadı. Bi saatten sonra, “tamam bunlar aperatif iyi oldu da, bir yerlere oturalım” dedik fakat ne mümkün. Her yer tıklım tıklım. En sonunda Saray’da yer bulduk. Üç masanın boşalmasını bekleyerek. Sonra sarayda oturup gelene geçene baktık. Amaçtan saptık farkındayım. Fakat tekrar o hengame ye adım atacak halim kalmamıştı. Oradan çıkıp, evlere doğru ilerlerken, yolda arabadan sarkarak bakanları, armalı ceket – jöleli saç kombinli etrafda dolanan tipleri görünce “hımmm dedik, bi satten sonra apaçi night out.”

Hiçbir şey almadım sanılmasın lütfen. Bir gün önceden sipariş verdim. The sabun dan aldığım sabunlarım, spa mumlarım geldi o gün. Ufakda olsa, FNO için aldım verdim ekonomiye can verdim. İçim rahat.

Her şeye rağmen, kendi adıma, koca bir semtin festival havasına bürünmesini sonuna kadar destekliyorum. Yılda 3 kere olsa ben hayır demem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder