16 Eylül 2012 Pazar

The Sabun, Misss Gibi Sabun


Geçenlerde Zey bize geldi. Bildiğin kız muhabbetiydi. Yeni başlayan dizilerden, pasta tariflerinden, kış modasından ve çoook özel konulardan bahsettikten sonra The Sabun diye bi markadan bahsetmeye başladı ama ne bahsetme. Neymiş efendim, internetten sipariş vermiş, süper doğalmış, selülitleri neredeyse yok olmuş falan filan. Anlattı da anlattı. O gittikten sonra hemen internetten baktım. Neymiş acaba bu diyerek ve benim bilmediğim bir şeyi Zey’in bilmesine içten içe fesatlanarak.

Ben tam birkaç şey sipariş verirken Sim geldi, bi kaç şey de o sipariş verdi. En başta dedim bilmediğimiz etmediğimiz bi markadan bu kadar çok çeşit almayalım ama kız öyle bir anlattı ki içimde de bir merak, siteye baktıkça da, aldıkça alasım geldi. Kalbimi çalan gizli kelime ise “% 100 doğal” oldu.

Neyse konuya geçiyorum. Siparişlerimiz geldi. Birkaç çeşit sabun ve değişik bir mum siparişi verdik. Değişik diyorum, anlatınca anlicaksın şimdi ne demek istediğimi. Mumu yakıyorsun, erimeye başladığında, alıyorsun vücuduna sürüyorsun. Nemlendirici özellikli ve doğal. Yaaa değişik dediğim kadar varmış dimi.

Yulaflı ve kabaklı sabunlar Sim’in siparişiydi. İçinde yulaf ve kabak olan sabunlara bu kadar bayılacağım hiç aklıma gelmezdi. Kullandıktan sonra ise, kokusu mis gibi sabun kokusu. Yıllardır vücut şampuanlarını kullana kullana sabunun kokusunu unutmuşum. Bir an sandım ki küçüklüğümde anneannemin evindeyim. Uykudan uyanmışım. Mis gibi sabun kokan, sakız beyaz çarşafların kokusu üstüme sinmiş. Eski kanaviçeler falan geldi gözümün önüne. “O kadar da değil” diyorsun şu an biliyorum ama inan o kadar.

Kesinlikle tavsiye ediyorum. http://thesabun.com/  internet sitesi. Biz buradan sipariş verdik. İnternet dışında bir satışları var mı, gerçekten bilmiyorum.  

1 yorum:

  1. Reklam kokan yazılar bunlar.Şaka şaka ama senin alışagelmiş yazılarından değil

    YanıtlaSil