2 Eylül 2012 Pazar

Garden Sale



Pazar akşam üstü eve girer girmez anında içimde tekrar oluşan dışarıya çıkma isteğiyle telefona sarılarak Pın’ı aradım. Küçükçiftlik Park da ki Garden Sale’e giderken bana eşlik etsin düşüncesiyle. Aldığım cevap tabi ki “ben zaten oradayım, hadi gel” oldu.

Garden Sale ünlü tasarımcıların, tasarımlarını uygun fiyatlarla sergiledikleri, bu sene ilk kez Küçükçiftlik Park’da düzenlenen bir olay. Çok da güzel olmuş. Tasarımları incelerken Radyo Babylon, Billy Not On Holiday ve Ceylan Ertem müziklerini dinledik.

Takıdan tutun da tekstil, eski objeler, endüstriyel tasarım ürünlerine kadar bir çok ürün bir aradaydı. Küçükçiftlik Park’ın yemyeşil çimenlerinin üzerinde hem tasarımlara baktık, hem yedik içtik çimenlerde yayıldık.

Bu güzel olay Benefit Cosmetics, Cadde No 5, Beck’s, Radyo Babylon, Efes Pilsen Unfiltered ve Limango sponsorluğunda yapılmış. Sağ olsunlar. Var olsunlar.

Katılan tasarımcılardan bazıları Purely by Gamze Saraçoğlu, Hande Borağan, Duygu Cinislioğlu, Sedef Öztürk, Deniz Aktaş, Chloe Rufin, Asu Aksu, Özlem Kaya, Selim Baklacı, Metin Birinci, Önder Özkan, İpek Arnas, Zeynep Rojda Soref, Hande Bilten, Deniz Kaprol, Kağıthane, OYE Swimwear, kumm, Mai, Babylon, Bravoistanbul, Humanbeings Flowershop du.

Benim beğendiklerim ise; abiye de Selim Baklacı, günlük şık giyimde Maj, bikinilerde Oye, sokak modasında Matin Berenjian ve tarzıyla kendisini gösteren Önder Özkan oldu.

Garden Sale’i genel olarak oldukça başarılı buldum. Hep olsun, hep gidelim.

1 yorum: