18 Ekim 2012 Perşembe

Olivmare - Zeytin Denizi

Gün geçmiyoor kiii, yeni bir organik mağaza daha keşfetmeyeyim. Ben organik delisi olduğum için, evren bu konuda bana karşı pek bir cömert maşallah. Aynı cömertliğini her konuda olsa, hep böyle olsa, aramız pek bir süper olacak.
Konuya gireyim yavaş yavaş. Geçenlerde arkadaşım Tür’ün tavsiyesiyle, Nişantaşı’nda yeni açılan, organik ürünler satan bir mağazaya gittim. Ne tür organik ürünler dersen; her şey. Evet evet, gerçekten her şeyi satıyorlar. Deterjandan, sabuna şampuana; sebzelerden, tavuğa; hücre yenileyen besin destek ürünlerinden, çeşitli otlara;  zeytinden, mevlevi tatlısına ( bir deneyeyim dedim, inanılmaz güzel bir şey. Kesinlikle bir yerlerde gördüğünde tatmanı tavsiye ederim. Yaz bir yere, adını unutma.) kadar her türlü ürün var.
Aklına öyle kocaman, cadde üstünde bir mağaza gelmesin. Küçük ama içinde her şeyi bulabileceğin, bulamazsan sipariş vererek getirtebileceğin, mahalle arasında, çok sevimli bir organik market. Sahipleriyle de tanıştım. Onlar da inanılmaz sıcak kanlılar. Eee Egeliler nede olsa. Fatma Hanım, ve Funda Hanım sahipleri. Bir nevi aile işletmesi olmuş. Olivmare de kendi markaları.
işe, Haziran 2012’de  sadece zeytin ve zeytinyağı satmak için başlamışlar. İsmi de buradan geliyor “olivmare – zeytin denizi” demekmiş. Daha sonra gelen isteklerle birlikte, ürünler de çoğaldıkça çoğalmış. Güzel bir başlangıç. Beni en çok etkileyen olay, ürünlerin organik ve iyi tarım belgelerinin olması ve Füsun Hanım’ın “ biz sattığımız her şeyi kendimiz de kullanıyoruz, insan sağlığıyla şaka olmaz, bir çok yer organik diyerek organik olmayan çok şey satıyor, bizim hasta olan müşterilerimiz var. Onların sağlığıyla oynayamayız.” Demesi oldu.
Annesi kanseri yenmiş biri olarak, sana samimiyetimle söylüyorum, gerçekten organik ürünler bulmak bazen çok zor olabiliyor. Her organik, organik olmuyor yani. O yüzden bu konunun önemini benim kadar iyi bilen olamaz. Olur aslında ya, ailesinde hasta olan herkes benim kadar bilir. Sağlıkla ilgili konularda kazık yemenin ne kadar acı olduğunu da bilir. O yüzden böyle yerler gördüğümde ve güvenilirliğine emin olduğumda hemen yazmak istiyorum. Offfff, konu ağırlaştı birden.
İnternet sitelerinden online satışları var ama buralardaysan, git bir uğra kendin gör bence. Zaten, içeriye girdiğinde masa falan var, müşterilerle oturup sohbet etmek için koyulmuş. Burnu havada insanlarla karşılaşmayacağının garantisini veririm. Adrese de int sitesinden ulaşabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder