20 Kasım 2012 Salı

Cahide Gold'dan Olmuş

 Cumartesi akşamı Jlo konserinden sonra, “hız kesmeyelim” dedik, oradan Cahide'ye geçtik. Geçtik ama ne göreyim. Cahide Gold olmuş. Uzun zamandır Drag queen lerden Papi’nin ( cahide’nin dansçılarından) sayfasında yeni showların hazırlığını, Cahide’nin yeni konseptinin “gold” olduğunu görüyordum ama bu kadarını ben bile beklemiyordum. Her köşesi ayrı ayrı düşünülerek incelikle yapılmış yeni bir dekorla karşılaştım. Cahide Harikalar Diyarı’nı da çok sevmiştim ama kendi deyimleriyle, çılgın kız Cahide olgun dönemine yani altın çağına girdiği için, kış döneminde de O’na yaraşır bir dekor yaparak her tarafı altın tozuna bulamışlar. Zaten dore manyağı olan ben, her tarafı “gold” görünce, “hah” dedim, “tam benlik olmuş Cahide bu kış.” Bir mekan, her seferinde dekoruyla benzersiz olmayı başarır mı, burası başarıyor işte.
İzzet Çapa bu konuda kesinlikle Türkiye de bir numara. Üzerine tanımıyorum. Cahide de , Arabesque de; hem menüleriyle, hem müzikleriyle, hem dansçıları ve showlarıyla, hem de dekoruyla bence bu ülkenin eğlence hayatında ki atar damarı demek istemiyorum ama atar damarı gibi bir şeyi.
Şahsi düşüncemi söylüyorum. Mesela arkadaşlarım cumartesi akşamı için başka bir yer teklif ettiklerinde 10 kere düşünüyorum, “iyi midir, eğlenebilir miyim acaba, evde film mi izlesek…” gibi, bir çok alternatif program aklımdan geçerken, birileri bana Arabesque veya Cahide dediğinde, üşenmekten yerinden kalkamayan ben kendimi 10 dk içinde falan hazırlanmış halde kapı önünde buluveriyorum. Buralarda, eğlenmeden çıktığım bir akşam henüz olmadı. Hepsinde de, ertesi günkü konuşmalarımızda “dün akşam ne eğlendik ama yaa” cümlesi kesinlikle geçti.
Biz geç gittiğimiz için yeni menülerini tadamadım, yeni showları da kaçırdım. Çılgın Rahibe showu ve Drag Papi’nin JLo showu en merak ettiklerim arasında. En kısa zamanda, daha erken bir saatte giderek, görmem lazım. Gitmeni kesinlikle tavsiye ederim, gidemezsen de, ben izler izlemez sana da anlatırım, gitmiş kadar olursun ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder