18 Kasım 2012 Pazar

İstanbul'dan JLo Geçti

"Good evening Neeeww York. Oo, yeaa. I am just a simple girl from Denizli. Do you wanna come Denizli with meee!!!" diyorum ve arkamda ki dev ekranda, Pamukkale, gözlemeci teyzeler, çevrilen bir kuzu, kırmızı kaplıca suyu falan beliriyor. Nerede miyim? Tabi ki New york da sahnedeyim. Aynı zamanda dünya starıyım ve dansçıyım.
Jennifer ın sahnesinden bir bölümü kendime uyarlamış bulunmaktayım şu anda. Panik yok. Hiçbir zaman dünya starı olamayacağımın için, çok şükür böyle bir sahne de olmayacak.
Bir Seçil klasiği, artık biliyorsun. Konserlere aylar haftalar öncesinden bilet almıyorum. Yine bir son dakika konser programıyla kendimi cumartesi akşamı Jennifer Lopez’in orta dünyayı da hatırlayarak sevindirdiği “dance again world tour 2012”  konserinde buldum.
Konser başladığında böyle bir salaklaştım. 90'ların sonu 2000'lerin başı gibi idol oldu bu kadın. Sene olmuş 2012, hala idol, hala güzel. Üstüne üstlük inanılmaz sıcakkanlı ve sempatik. Adeta “let’s get loud” günlerinde yaşıyor. Resmen karın kasları var. “Zamanı mı durdurdun be kadın” diyerek haykırmak istedim.
Konser ise büyüleyiciydi. Altı kere kıyafet değiştirdi ama o kıyafetleri hangi ara değiştirdi, ne zaman gitti, ne zaman geldi anlamıyorsun. Hatta, son kıyafetini sahnede değiştirdi. Kıyafetlerin hepsi pullu taşlı olunca, acaba Nur Yerlitaş’a mı yaptırmış yorumunu da yaptık, yapmadık değil. Danslara gelince, Jennifer ayrı harika, ekibi ayrı harika. Sahne şovuyla müziği birleştiren en iyi şarkıcılardan biri. Ben pek Jennifer delisi değilim, bir tek albümünü almışlığım da yok ama enteresan bir şekilde bütün parçalarını biliyormuşum. Konserde anladım. Buradan çıkaracağım sonuçda, hep klip çektiği parçaları söylemiş olması. Sağ olsun Mtv, yıllar içinde konsere hazırlamış beni.
 Son cümlem ise; I wanna dance, and love, and dance again.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder