18 Aralık 2012 Salı

Alsam Alsam Yeni Yılda Ne Alsam

Yılbaşı geldi geliyor, odun değilsen, herkes gibi seni de hediye telaşı almıştır. Ben şahsen, yakın çevremdeki herkese küçük küçük hediyeler alıyorum ammaaa konu bana geldiği zaman küçük bir hediye aldığımda anında kaşımdan gözümden memnuniyetsizliğimi belli ederek “hmm pek sevimliymiş, aaa bunu mu aldın sempatik seni, ayy ne maskara bir şey almışsın” gibi kısa ve alaycı cümleler kurarak dilimlede hoşlanmadığımı belli ediyorum. Ne yapayım, beklentilerim yüksek. Şimdi bana “e sen ne yapıyorsun” diyebilirsin, benim hediye aldığım çoğu kişi bana almadığı için durum fifty fifty.

Yılbaşının eli kulağındayken birkaç tavsiye vereyim dedim, senin kesin aklında vardır, hani gelmediyse diye… iş yerinde yılbaşı çekilişi yapılıyorsa, en iyi hediye ajanda yada dolma kalem. Sakın fincan alma. Sıcak bir yeni yıl hediyesi olduğunu kabul ediyorum ama herkesin evi birbirinden alakasız fincanlarla dolu ve inan bana çay kahve içerken sen düşünülmeyeceksin. Ajanda iyidir, hem resmi, laubali olmazsın iş arkadaşlarınla.
Yakın arkadaşlara alınabilecek en güzel hediye bence şemsiye ve eldiven. Tabi istanbul'da mantar gibi her yerden biten şeffaf renkli 8 liralık şemsiyelerden bahsetmiyorum. Eldivenden kastım da sokakta satılan 10 liralık eldiven değil. Anladın sen neden bahsettiğimi. Şemsiye ve eldiven her zaman kullanılan, olmazsa olmaz hediyelerden. Bir diğer alternatif ise kar küresi. Bence dünyanın en güzel yeni yıl hediyesi, şahsen ben kendi adıma böyle bir hediye alsam yakın çevremden, çok memnun olabilirim. Üç yıldır koleksiyonunu yapmaya başladım. Şu soğuk kış günlerinde, gerçekten insanın içini sıcacık yapan, beynindeki serotonin oranını katlayan bir olay kar küresi. Dersen ki, “ben bunların hiçbirisini alamam, vaktim yok” o zaman yolda yürürken elbet bir milli piyangocu görürsün. Hiçbir şey alamıyorsan, bir milli piyango bileti al. Ayıp.
Anne, baba, kardeş olayında ise; alınabilecek en faydalı hediye, ihtiyaçları olan istedikleri bir hediye. Tanıyorsundur aileni, ne istedilerse son zamanlarda, onu al.
Yine de, bütün tavsiyelerime rağmen, sen 22 Aralık’ı bekle hediye almak için. Ne oluuur ne olmaaz… J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder