3 Şubat 2013 Pazar

Nişantaşı 37

Geçen gün Pın’ın doğum günüydü. Aylardır görüşmüyoruz desem yeridir. Kız işe girdi, nasıl bir işse artık o, dünyayı unuttu. Etrafım iş manyaklarıyla dolu. İşten çıktıklarında da ilk işleri beni aramak oluyor bunların. “işten çıktım, nasıl olsa Seçil varyaa, sıkılmam” kafasında hepsi. Yaz gelirken teker teker dökülecekler, hissediyorum ve sinsice bekliyorum. İntikamım acı olacak. O yemeği soğukta olsa yerim. Yine başladım konuya gelememeye farkındayım. Elime klavye geçmeye görsün. Ne içimi dökesim varmış.
Neyse, bu Pın bana dedi ki, “doğum günüm 37’de oraya gel, mutlaka gel, ölümü gör gel” dedi. Bu kadar yalvarınca bende “gideyim hadi, intikam ateşimi bir tarafa bırakayım, kızın doğum günü" dedim. Nişantaşı’nda ki Reasurans çarşısında ki 37'denbahsediyor. Halk arasında ki tabiriyle “corridor”. Bu arada kaç kere gittim oraya, birkaç yer dışında hiçbir yerin adını bilmiyorum. Mesela orada corridor isimli bir yer mi var yoksa oraya genel anlamda mı corridor diyorlar? Bu benim için hala gizemli bir muamma. Etrafta ki telefon konuşmalarını tesadüfen işitince (müzik sesinden bağrış çağrış konuşuluyor malum) yer tariflerini duyduğumda tek muamma yaşayanın ben olmadığımı anladım.
Adres de bir enteresan. Kapı numarası 37 olduğu için mekanın ismini de 37 koymuşlar. Bih’le üst katta bir garsona sorduk. “Numara 37 nerede” diyoruz. “Bana mekan adı söyleyin” diyor. “Mekanın adı 37” diyoruz. “Hala numara söylüyorsunuz mekanın adını söyleyin diyorum size” diyerek bağırdı resmen. Gecenin asabisine biz denk geldik o akşam. En sonunda alt katta bulduk…
Klasik “aaaaaa burasıymış” dedikten sonra, içeriye girdik. Gayet küçük bir yer ama çok keyifli. Bildiğin mahalle barı. Canlı müzik vardı. Öğrendiğim kadarıyla pazartesi hariç her gün oluyormuş. Bu günlerde avama kaçmadan canlı müzik yapan yerleri bulduğumuzda oralara iyi davranmamız lazım. Çünkü nesilleri azaldı. Fiyatları da abartı değildi, makuldü. İçki çeşitliliği gerçekten ummadığım derecede şaşırtıcıydı. Kendi üretimlerinin de aralarında olduğu bir çok kokteylleri varmış. Ben o akşam içemedim ama hafta içi bir akşam giderek denemek istiyorum. Grupça gidilerek, bağıra çağıra şarkı söyleyip, arada cozutmak için birebir bir yer.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder