24 Şubat 2013 Pazar

Romantik Komedi 2 Bekarlığa Veda

Bu ülkede, romantik komedi denince akla ilk gelen doğu şivesiyle konuşan tiplerin yer aldığı filmler olduğu için, bu filmin vizyona girmesini gerçekten dört gözle bekledim. Gülemiyorum, doğu şivesinin içine konduğu, buram buram siyaset kokan romantik komedilere. Ne yapayım?
 Vizyona girmesini dört gözle bekledim ama geçen Cuma gidebildim. Bu aralar günlerim biraz yoğun. Bih, Sim ve ben gittik. Bir romantik komedi filminin tadı öyle sevgiliyle falan çıkmaz, en yakın kız arkadaşlarla çıkar.
Oyuncuları, bütün Türkiye biliyor. Tekrar yazmama gerek yok. Konusu adından da anlaşılacağı gibi, erkeklerin gizli saklı “bekarlığa veda partisi” yapması ve ortalığın karışması.
Birincisini izlediysen, ikincisi bire göre daha yavan geliyor ama yine de kötüleyemem. Yer yer gülmekten koparan sahneler oldu ve o sahnelerin çoğunda ki isim Gürgen Öz’dü. Açık ara farkla, filmde ki en iyi oyuncu. Kızların, arabada müziğin sesini açtıkları bir sahne vardı ki; içimden, “acaba yazın biz öyle arabada deli deli Ajda dinleyip, bağıra çağıra şarkıları söylerken bizi mi duydular da bu sahneyi ekledi bunlar” dedim. Üç aşağı beş yukarı, herkes bu tip şeyler yaşıyor demek ki. Çekimler ve kıyafetler gerçekten çok iyiydi. Hele kıyafetler, hele kıyafetleeer… kızların da, erkeklerin de kıyafet seçimleri çok başarılıydı. Filmden sonra eve gelince, gardırobumda ki her şeyi atmak istedim.
Bir diğer konu da; Adam and Eve’in kesinlikle gidilmesi gereken bir otel olduğunu ve Pronovias gelinliklerin çok güzel olduğunu üçümüzün de filmi izlerken anlamış olması.
Yer yer Sex and the City’i anımsattı. Sadece anımsattı. Çakması diyemem. Herkes çok ağır eleştirdi bu filmi ama bir de şu açıdan bakmak lazım. Filmin adı belli, ne olacağı belli, romantik komedi filmleri de belli. “Sen ne bekliyordun ki” derler adama. Sanki eleştirenler, fularlarını takıp, bir ellerinde pipoları, diğer ellerinde şarap kadehleri sanat evi sanat evi geziyorlar, sabahtan akşama kadar sanat filmi izliyorlar da bu filmi beğenmiyorlar. Filmde amaç eğlenmek, biraz kafa dağıtabilmek sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder