Demsa
group’un markalarından birisi de Guess. Bu güne kadar yaptığım hatrı sayılır
alış verişten sonra dün karşılaştığım olay gerçekten çok can sıkıcıydı.
Ben Guess’in
modellerini tarzını çok beğenirim. Fakat geçen sene aldığım bir çantayla iki
cüzdan, çok kullanılmamasına rağmen üretici hatası yüzünden farklı farklı
yıprandı. Cüzdanın birisi ayrıldı kauçukları görünüyor, çantayla cüzdanın
derisi yer yer kalktı. Bunun gibi şeyler. Epeydir de dolapta duruyor,
incelemeye göndericem üşeniyorum. Bugün üşenmeyerek, bunları aldığım Cevahirde
ki Guess’e gittim.
Ürünleri
götürdüm, gösterdim. Bana verdikleri cevap “biz yardımcı olamayız, şu numarayı
arayın”. Bana verdikleri numarada kimse yok. Telefona ya cevap verilmiyor ya
meşgul. 30 kere falan aradıktan ve kimseyle görüşemedikten sonra, başka bir
numara verdiler. O numara yı da açıyorlar fakat müşteri temsilcisine
bağlanamıyorum. 5-6 aramadan sonra birisiyle görüşmeyi başardım.
Normalde bu
işlerde, faturanızı kaybetseniz ve ya atsanız bile data dan adınıza kesilen
faturaları bulurlar. Ürününüzü yetkili bayiye bırakırsınız, o gönderir. Cevap
geldiğinde sizi ararlar, kullanıcı hatasıysa ürününüzü paşa paşa geri alırsınız.
Değilse, değiştiririrsiniz. Olması gereken budur. Benim alış veriş yaptığım bir
çok yerden biliyorum. Ben bir sorunla karşılaştığımda izlenilen yol bu yani.
Peki bunlar
ne yaptı dersiniz. Müşteri temsilcisi kız bana, faturamı sordu. “E ben
faturamı kaybettim” dedim. “Son bir ay içinde mi yaptınız alış verişi” dedi,
e ona da hayır. “o zaman sizin için bir şey yapamıyoruz” dedi. Ben şaşkın
şaşkın sinir tepeme doğru yol alırken kaldım öyle telefonda. Faturasız hiçbir
ürünü değiştirmiyorlar. Data dan bakın bulun diyorum. Aldığım cevap “data yı
bunun için kullanamayız”. Yalvardım yakardım, “ben bunları doğru dürüst
kullanmadım dedim. Elimde mi kaldı yani şimdi” dedim. Bana verdikleri cevap
“maalesef” oldu.
Bayiye
sordum, onlar bari arasınlar diyorum. Belki onlara olumlu yanıt verirler. Onlar
da “ bize yetki verilmiyor” dediler. Ben ilk defa böyle bir çamurlukla
karşılaştım. Resmen zora koştular. Demsa Group maşşalah çok prensipli ama
müşteri memnuniyetsiz.
Öncelikle geçmiş olsun. Bizim ülkede maalesef böyle şeyler sık sık oluyor. Benimde başıma çok geldi. O yüzden tüm faturalarımı artık saklıyorum. Bazen faturayı saklasanız da bir işe yaramıyor gerçi... Bu arada son bir şey. Asla küçük ve yerel mağazalardan alışveriş yapmayın. Ürünü geri getirdiğinizde çok farklı bir tavırla karşılaşabiliyorsunuz...
YanıtlaSilSon olarak yazınızı çok beğendim. Kendi siteme izninizle taşıyorum. www.Fikiranaliz.com