9 Temmuz 2012 Pazartesi

Çamursun Guess


Demsa group’un markalarından birisi de Guess. Bu güne kadar yaptığım hatrı sayılır alış verişten sonra dün karşılaştığım olay gerçekten çok can sıkıcıydı.

Ben Guess’in modellerini tarzını çok beğenirim. Fakat geçen sene aldığım bir çantayla iki cüzdan, çok kullanılmamasına rağmen üretici hatası yüzünden farklı farklı yıprandı. Cüzdanın birisi ayrıldı kauçukları görünüyor, çantayla cüzdanın derisi yer yer kalktı. Bunun gibi şeyler. Epeydir de dolapta duruyor, incelemeye göndericem üşeniyorum. Bugün üşenmeyerek, bunları aldığım Cevahirde ki Guess’e gittim.

Ürünleri götürdüm, gösterdim. Bana verdikleri cevap “biz yardımcı olamayız, şu numarayı arayın”. Bana verdikleri numarada kimse yok. Telefona ya cevap verilmiyor ya meşgul. 30 kere falan aradıktan ve kimseyle görüşemedikten sonra, başka bir numara verdiler. O numara yı da açıyorlar fakat müşteri temsilcisine bağlanamıyorum. 5-6 aramadan sonra birisiyle görüşmeyi başardım.

Normalde bu işlerde, faturanızı kaybetseniz ve ya atsanız bile data dan adınıza kesilen faturaları bulurlar. Ürününüzü yetkili bayiye bırakırsınız, o gönderir. Cevap geldiğinde sizi ararlar, kullanıcı hatasıysa ürününüzü paşa paşa geri alırsınız. Değilse, değiştiririrsiniz. Olması gereken budur. Benim alış veriş yaptığım bir çok yerden biliyorum. Ben bir sorunla karşılaştığımda izlenilen yol bu yani.

Peki bunlar ne yaptı dersiniz. Müşteri temsilcisi kız bana, faturamı sordu. “E ben faturamı kaybettim” dedim. “Son bir ay içinde mi yaptınız alış verişi” dedi, e ona da hayır. “o zaman sizin için bir şey yapamıyoruz” dedi. Ben şaşkın şaşkın sinir tepeme doğru yol alırken kaldım öyle telefonda. Faturasız hiçbir ürünü değiştirmiyorlar. Data dan bakın bulun diyorum. Aldığım cevap “data yı bunun için kullanamayız”. Yalvardım yakardım, “ben bunları doğru dürüst kullanmadım dedim. Elimde mi kaldı yani şimdi” dedim. Bana verdikleri cevap “maalesef” oldu.

Bayiye sordum, onlar bari arasınlar diyorum. Belki onlara olumlu yanıt verirler. Onlar da “ bize yetki verilmiyor” dediler. Ben ilk defa böyle bir çamurlukla karşılaştım. Resmen zora koştular. Demsa Group maşşalah çok prensipli ama müşteri memnuniyetsiz.

1 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun. Bizim ülkede maalesef böyle şeyler sık sık oluyor. Benimde başıma çok geldi. O yüzden tüm faturalarımı artık saklıyorum. Bazen faturayı saklasanız da bir işe yaramıyor gerçi... Bu arada son bir şey. Asla küçük ve yerel mağazalardan alışveriş yapmayın. Ürünü geri getirdiğinizde çok farklı bir tavırla karşılaşabiliyorsunuz...

    Son olarak yazınızı çok beğendim. Kendi siteme izninizle taşıyorum. www.Fikiranaliz.com

    YanıtlaSil